Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

A számítógép rendezése

2009.07.31. 05:26 Moncsi79

Tegnap elég disznó voltam, a rutinokon kívül semmit nem csináltam a háztartással. Még főzni is a férjem főzött, amikor hazajött. Bevallom, nagyon jól esett. Persze, ezt ma már picit sem fogom így gondolni, mert ma annál teendőm lesz. A szokásos pénteki feladatokon kívül a tegnapi vásárlást is be kell pótolnom. Ráadásul hajnalban felébredtem, és már nem is sikerült visszaaludnom. 

Estére kitaláltam egy kis grillezést, remélem a család többi tagja is osztani fogja a lelkesedésemet. Ezt leegyszerűsítem, mert veszek húst, bepácolom. Krumpli sül a parázsban, és csinálok egy nagy adag tzatzikit. Ennyi...

Mai feladat a számítógépem rendezése is. Nekem mindig gyűlnek rajta a dolgaim, amelyeket korábban ki is írtam CD-re vagy DVD-re. Persze a 90%-ukat soha többé nem vettem elő. Ma már nem raktározok, csak azokat a filmeket tartom meg, amelyeket újra meg fogok nézni, csak azokat a könyveket írom ki, amelyeket újra el fogok olvasni. Így jóval kevesebb a szemetem. Egyedül a keresztszemes mintáimon nehéz uralkodni, bár már nagyon körültekintő vagyok azokkal kapcsolatban is. Ami marad, azt összerendezem, kiírom. Beszámozom a lemezt, és egy füzetben vezetem, hogy mi van rajta - nekem így könnyebb utána előszedni. Nem használunk tokos CD-t, DVD-t, hanem vettünk papírtokokat. Ez sokkal kevesebb helyet foglal.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása