Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Lapszemle - Stahl magazin 2012/ősz

2012.11.15. 12:09 Moncsi79

stahl 2012 ősz.pngMegvettem, mint mindig, és most sem bántam meg. Bőven van benne olvasnivaló. Talán egy-két ételt is meg fogok belőle főzni...

Ára: 695 Ft

Lássuk:

  • Thaiföldi ízek - receptekkel, beszerzési tippekkel, az egyes hozzávalók magyarázatával (nekem nem a kedvencem ez a világ, de aki szereti, az biztosan merít belőle ötleteket)
  • Fűszerpaprika érdekességek
  • Diákcsemegék tesztje - meglepő végeredménnyel (bár szerintem érdemesebb itthon összeállítani)
  • Riport Donal Skehan tévés-szakáccsal
  • 20 gyors és finom vacsora (fényképpel)
  • Paradicsomszószok tesztje - szintén meglepő végeredménnyel
  • Diós ételek
  • Vaj teszt
  • Gomba kalauz
  • A 10 legjobb élelmiszer, amely nem hiányozhat a kamrából
  • Riport Bányai Miklóssal
  • Így készül: osso buco
  • Aprítógép ajánló
  • Lassú főzés vs sütőzacskó
  • Variációk szilvára
  • Hétvégi házi sütemények
  • Képviselőfánk lépésről lépésre
  • Hogyan spóroljunk?
  • Hogyan válasszunk hűtőszekrényt?
  • Három magyar borász bemutatása
  • Barackpálinka teszt
  • Vitaminkalauz szépségápoláshoz
  • Rúzs teszt
  • 20 bevált kozmetikum 2300 Ft alatt
  • Legyél boldogabb!
  • Fiatalító ételek
  • Gyógyulásom története
  • Prága utikalauz
  • Első kézből Bécs
  • 48 óra Kolozsváron
  • Asztalon a Hortobágy
  • Időgazdálkodás - de csak pár mondatban, részletesen a következő számban
  • Riportok vállalkozó kismamákkal

Sok reklám és promóció, de rengeteg hasznos tartalom is. Még csak pár cikket olvastam el belőle, például a kolozsvári úti ajánlót. Egészen kedvet kaptam elmenni Erdélybe.

Szólj hozzá!

Címkék: lapszemle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása