Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Háztartáskönyv 2.

2011.02.10. 18:47 Moncsi79

Nos, én beszereztem a hozzávalókat. Van szép füzetem, tollaim, vonalzóm. Azt hiszem, kezdetnek ez elegendő. Ha közben szükség lesz még valamire, azt könnyedén megvehetem. A füzet több részre van osztva, így a különféle témákat eloszthatom. A borítón belül tároló is van, beleférnek a cetlik.

Én úgy döntöttem, hogy a háztartáskönyv az egész család számára hozzáférhető lesz, így mindenki hozzá fog férni az információkhoz. És persze, mindenki ki is egészítheti azt.

Elsőként a főzéssel, vásárlással kapcsolatos dolgokat fogom összegyűjteni.

1. Főzési ötletek - így nem kell sokat gondolkodni, hogy mit főzzek a héten. Fogom az egyik szakácskönyvemet, és kigyűjtöm azokat az ételeket, amelyeket főzni szoktam. Külön vezsem a levest, főételt, desszertet. Próbálok vendégváró ételeket is gyűjteni.

2. Mindig legyen itthon - ide egy leltárt készítek. Azokat az ételeket sorolom fel, amelyeket mindig tartok itthon. Pl: só, cukor, citromlé, kakaó stb. Amikor írom a heti bevásárlólistát, segíthet átgondolni, hogy mit kell venni, az aktuális heti főznivalón kívül.

3. Hűtő rendezési / takarítási naptár - csak egyszerűen beírom, hogy mikor olvasztottam le, mikor takarítottam ki a hűtőt.

4. Fagyasztó - mit, mikor tettem bele - vettem ki. Így tudom, hogy mi van benne, mit kell esetleg mielőbb megfőzni.

Elsőre ennyit gondolok ebben a témakörben.

Ti mit tesztek bele?

4 komment

Címkék: háztartáskönyv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

claudya79 2011.02.15. 11:41:03

SZIA SZERETNÉM HA EL KÜLDENÉD AZ EGÉSZ FÜZET MÁSOLATÁT POSTÁN VAGY A claudya79.vcitromail.hu-ra MINDEN KÖLCSÉGET ÁLLOK CSERÉBEN KÜLDÖK RECEPTEKET HA KELL.KÖSZI KLAUDIA
tóthné koós klaudia
sajószentpéter
gyöngyvirág 59
3770

linda0710 2011.02.15. 14:25:19

Szia!
Megkérdezhetem, hogy hol vetted ezt a füzetet?Nagyon tettszik! :)

Moncsi79 2011.03.01. 13:38:26

Szia!

Ezt a füzetet Spanyolországban vettem, de hasonlóakat láttam az Office Depot-ban, és időnként a Tesco-ban is.

Csányi Andi · http://rendteremto.blogspot.com 2011.03.17. 23:44:27

Szia Moncsi!

1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam össze amit tényleg sokszor főzök. ha nagyon nincs ebéd ötletem erről a listáról választok.

2, környékbeli élelmiszer üzletek nyitva tartása (egyszerűen nem tudom észben tartani)

a fagyasztós lista jó ötlet, ilyet fogok írni én is
süti beállítások módosítása