Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Mustra - a Tchibo bolt ajánlata szerdától

2011.06.04. 22:18 Moncsi79

Kedvelem ezt a boltot. Már akkor is kedveltem, amikor Magyarországon még nem volt. Szerintem jó minőségűek a termékeik, viszonylag megfizethető áron. Sokszor találni praktikus és szép dolgokat, amiket máshol nem árulnak. Hetente változik a kínálat, mindig valamely téma köré csoportosulva. Külföldön webáruházuk is van, Magyarországon a honlap szerint az idei évben fogják elindítani. Ausztriában van outlet-jük is, ahol a megmaradt termékeket árusítják töredékáron. Ott is megéri vásárolni. 

Ezen a héten a kerti étkezések a téma. Vannak vidám bögrék, alátétek, párnák.

Amelyek engem ebből a katalógusból megfogtak:

A textilszalvéták - régi vágyam. Igazán ünnepélyesen lehet vele teríteni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Terítőrögzítők - hogy ne fújja örökké fel a szél a terítőt. Pillanatnyilag csipeszekkel oldom meg, de a műanyag nem a kedvenc anyagom...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az ajtóra tehető akasztók. A fürdőszobában látnám hasznukat. Végre lenne a köntösöknek helye.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nagy piknik-takaró. Azért mert nagy, és mert vízálló és kosztaszító az alja. Nem kellene minden piknikezés után kimosni a pokrócot.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A teljes katalógus letölthető innen:

 Június 8-tól aktuális kínálatunk: Terítsünk kint!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása