Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Kezdődik!

2009.08.31. 07:11 Moncsi79

Mármint holnap, az iskola. A nagyfiam kezdi az első osztályt. Izgalmas dolog ez. Valahogy eszembe jut, amikor én kezdtem az iskolát. Mindig nagyon vártam...

Persze ezzel kapcsolatos teendő is akad bőven! Szerencsére nyár elején kaptunk listát a megvásárolandó dolgokról. Ezeket, mint már korábban írtam, a nyár közepén megvettük. 2 hete pedig tettünk egy utolsó túrát, hogy a hiányzó dolgokat, illetve pár új ruhát megvegyünk. Előtte készítettem listát, a körülbelüli összegekkel együtt. Mindenből egy picivel többet vettem, de nem sokkal. Hallottam olyan anyukáról, akinek 3 évig nem kellett füzeteket vennie, mert úgy bevásárolt. Ha valami elfogy, azt év közben is tudok venni.

Aztán volt ebédbefizetés, tankönnyvvásárlás.

Tegnap pedig bekötöttem a könyveket, füzeteket, ráírtam mindenre a nevét. Egyedül a tolltartóra nem tudtam - mert az sötét. Összekészítettem a tornaruhát. Betűkivágás, számkártyák kivágása.

Mára marad a fodrász, minden gyerekruha kivasalása, és az évnyitó. A továbbiakat - gondolom ott tudjuk meg.

Ezekkel az izgalmakkal nem vagyok ma egyedül. Annak örülök, hogy átgondolással, listákkal - sikerült mindent időben és nyugodtan elvégeznünk.

   

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása