Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Az én napom!

2009.07.26. 08:05 Moncsi79

Persze nem teljesen, csak félig, ugyanis vendégeket várunk délutánra. Kedden volt Danikám névnapja, és őt jönnek köszönteni a nővéremék.

Gondoltam, bevonom a kölköt az előkészületekbe, de erősen elutasított. "Hát a porszívózást megcsinálom..." - mondattal.

Tehát, összepakolom a lakást, és előkészítem a finomságokat. Csinálok kókuszgolyót, ami a férjem kedvence, és csinálok sajtsalátát, ami az egész család kedvence.

Sajtsaláta

  • 5X10 dkg sajt - különböző félék, legalább 3 füstölt legyen. Semlegesebb ízüeket szoktam választani, hogy egyik se domináljon.
  • 0,5 l tejföl
  • 1 csomag retek (én most nem kaptam, jégcsapretekből készítem)
  • 1-2 fej hagyma
  • snidling
  • 10 tojás
  • 1 nagy tubus majonéz
  • 2-3 gerezd fokhagyma

A sajtokat lereszelem - nem a legkisebbre, hanem az egyel nagyobbra. A retket, hagymát nagyon apróra vágom, a tojásokat megfőzöm. A tejfölt, majonézt egy tálban összekeverem, majd sorban hozzáteszem a hozzávalókat, kivéve a tojást. A tojás az utolsó. Azonnal fogyasztható, de jó, ha 1-2 órát áll. Piritóskenyérre szoktuk kenni. Ha csak magunknak csinálom, a maradékot le szoktam fagyasztani.

Egy ideje próbálom a vasárnapokat az én napommá tenni, több-kevesebb sikerrel. Ez számomra azt jelenti, hogy saját kedvemre csinálok dolgokat. Leülök olvasni, hímzek, vagy alszom egy nagyot. Minden lelkiismeretfurdalás nélkül. Múlt héten elmentem sétálni Emmával és az apukámmal a Váci utcába. Nagyon jól éreztük magunkat. Idén elmaradt a nyaralás a legkisebb miatt, de mégis olyan volt, mintha nyaralnánk.

Mára egy habfürdős-szépítkezős programot tervezek. Pedikűr, manikűr, arcpakolás, hajpakolás. Reméljük apjuk is támogat majd, és elirányítja addig a kölköket.

A tegnapi napról annyit, hogy végül UNO-t játszottunk, és meséket olvastam. A biciklizéshez nem volt kedve.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása