Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Keddi tipp

2010.01.05. 07:11 Moncsi79

Ezentúl keddenként tipp nap lesz. Leírok egy praktikát, amit ki is próbálok. Tehát, a tipp mellett a tapasztalat is ott lesz.

Lássuk a mait:

Mikrosütő takarítása házi módszerekkel.

Ismerem, a citromos módszert (erről majd később), de ma olvastam egy másikat, amikor szódabikarbónával töröljük át a mikrót. 4 teáskanál szódabikarbóna kell egy negyed liter meleg vízhez.

Bevallom, én nem használom a mikrót sem főzéshez, sem grillezéshez. Szinte kizárólag csak melegítek benne. Az ételeket nem szoktam letakarni, azonban viszonylag rendszeresen takarítom, így nem sok súrolnivaló akad benne.

Nos, kipróbáltam, és jelentem, nekem nem vált be. A sötétkék mikrómon a szódabikarbóna fehér foltokat hagyott. Tiszta mázga lett az egész. Így ismét neki kellett esnem, tisztítószerrel.

 

Szóval, ez egy környezetbarát, olcsó és nem túl hatékony módszer. Sőt, egyáltalán nem hatékony.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása