Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Káosz?

2009.09.04. 07:05 Moncsi79

Igen, most úgy érzem, engem is ismét elért a káosz. Lassan vége felé közeledik az első iskolai hét. A rutinok, a heti és a napi feladatok felborultak. A férjem segít reggelente, de lassan be kellene állnia az új rendnek. Most azonban első a káoszból kivezető út. Erre szánom a hétvégémet.

Péntek:

1. Lakás összepakolása, porszívózás, fürdőszoba takarítása, viráglocsolás

2. Szemetesek ürítése, szelektívbe elmenni

3. 2 heti étrend megtervezése, vásárolnivaló összeírása

4. Mosás, teregetés (mindent)

 

Szombat:

1. Vásárlás

2. Főzés

3. Ruhákat leszedni, összehajtani, vasalni, elrakni

 

Vasárnap:

1. Iratok rendezése

2. Teendők átnézése, összeírása

 

Reményeim szerint ez a hétvége után ismét visszatér minden a régi kerékvágásba. 

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almafoto · http://almafoto.freeblog.hu 2009.09.09. 10:59:57

Szia!

Szeretem olvasgatni a blogodat, nemrég bukkantam rá. Nem hiszed el, de a te blogod hatására tegnapra szabadnapot vettem ki a munkahelyemen, és padlótól plafonig kisuvickoltam az egész lakást :) És nagyon jólesett, meg kell mondanom.

Írj gyakrabban :)
Üdv: Alma
(almafoto.freeblog.hu)

Moncsi79 2009.09.11. 07:50:03

Köszi, hogy írtál! Már éppen kezdtem elveszíteni a lelkesedésemet!
Gratulálok a tiszta lakásodhoz!!! :))

modoc 2009.09.11. 13:45:42

Ne veszítsd el a lelkesedésed, én is olvaslak rendszeresen, szeretem az ötleteid, és alkalmazom is őket. :-)

modoc 2009.09.11. 13:46:28

Ja igen, ha érdekel én is kezdtem főzősblogot:

kockasterito.blog.hu

Hátha jobban kedvet kapsz a főzéshez (én imádok).
süti beállítások módosítása