Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Céljaim

2009.08.13. 07:35 Moncsi79

Tegnap volt egy éve, hogy "igazából-tényleg-most utoljára" kitűztem a céljaim. 10 évre, 5 évre, 1 évre. Most meg értékelhettem. Volt ami sikerült, volt ami nem. Volt ami az én hibámból, volt, amit az élet hozott másként. Van amit fel kellett vennem közéjük, van amit végleg ki kellett húznom közülük.

Nekem fontos, hogy llássam, hogy merre megyek. Most látom a következő 1 évet.

Vannak területei az életemnek, és minden területen vannak céljaim. Van amihez sok, van amihez kevés pont tartozik.

Ezek a területek:

  • Család
  • Anyagi biztonság
  • Egészség
  • Munka
  • Tanulás
  • Otthonunk
  • Hobbi

Arra biztosan jó, hogy időnként átgondoljam, hogy mire kell fókuszálni, mi az amit elhanyagoltam az utóbbi időben - pedig számomra fontos.

Pontosan tudom, hogy hol szeretnék tartani 10 év múlva. Tudom, hogy milyen családban, otthonban, munkahelyen szeretnék élni.

 

Először a 10 éves terveket tűztem ki, aztán az 5 éveseket, aztán az éveseket. Aztán havi, heti és napi céljaim is vannak. Így mindig sikerül egy picit továbblépnem.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása