Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Az én füzetem

2009.08.12. 08:03 Moncsi79

Mint arról már korábban írtam, van egy füzetem. Nevezhetjük amolyan háztartáskönyvnek is. Ebbe írok minden fontos dolgot, ami a háztartással és velem kapcsolatos. Tegnap a férjem készített képeket róla, azokat osztom most meg.

Így néz ki az én füzetem. A Tescoban vettem, kb 500 Ft volt. Az elválasztók műanyagból vannak, és kis zsebük is van, így bele lehet tenni cetliket, számlákat stb. is.

 

 

 

 

 

 

 

Az első részben a rutinok vannak. Ceruzával írva, hogy ha úgy alakulnak a dolgok, könnyen lehessen változtatni rajta. Szeptemberben elsős lesz a kisfiam, így biztosan komoly változások állnak be. Akkor csak radírozni, és átírni kell.

 

 

 

 

 

 

 

Heti teendőim. Ezekről már korábban írtam. Igyekszem hétköznaponként mindent megcsinálni, így a hétvégék többé-kevésbé szabadok.

 

 

 

 

 

 

 

A lakás nagytakarítási listája. Minden nap csinálok belőle valamit. Ami kész, azt kipipálom.

 

 

 

 

 

 

 

Naptár. Publisher-rel készítettem, de a neten is sok ingyenesen nyomtatható naptár van. Kinyomtattam, kivágtam, beragasztottam. Nekem egyenlőre elég ez a fajta.

 

 

 

 

 

 

 

A feladatlistám. Szinte minden nap bővül valamennyit. Ha elintéztem, kihúzom.

 

 

 

 

 

 

 

Amit főzök. Mindig egy hétre előre megtervezve.

 

 

 

 

 

 

 

Persze ebbe rengeteg minden belefér, tervezem is, hogy bővítem még. Rajta van a fealdatlistámon. :))

 

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

modoc 2009.08.12. 12:04:39

Köszi a képeket, tanulmányozom! :-)
Rögtön volna is pár kérdésem:

1. A heti teendőknél a napok nevei tollal íródtak, azt látom, de azon belül az elvégzendő dolgok mind ceruzával? És mindig aktualizálod az adott héthez, Nem kopik el a lap ennyi radírozástól? :)) Vagy általában minden nap ugyanazok a teendők?

2. Az étrend viszont végig tollal van, és mindig az aktuális hétre szól? A vacsit nem gyűjtöd ide, csak az ebédet? (Én a vacsival is általában nagy gondban vagyok, mert estére mindig nagyon megéhezünk.)

3. A feladatlista és a heti teendők miben különböznek?

4. A nagytakarításhoz helységenként csoportosítod? Mennyi idő alatt érsz végig minden helységen?

5. A "kistakarítás" úgy értem portörlés, porszívózás, felmosás milyen időközönként van?

Bocsi a sok kérdésért, és előre is köszi a válaszokat!

Moncsi79 2009.08.13. 07:18:22

Szia!

1. A heti teendőim állandóak, azon nem változtatok, csak ha elkerülhetetlen. Évek óta így van már: Hétfő takarítás, kedd ruhák, szerda hűtő, menütervezés, pénzezés, csütörtök intéznivalók, vásárlás, péntek rendezés.

2. Az étrendet minden szerdán tervezem meg 1 hétre előre. Ilyenkor írom össze a vásárolnivalót is. Nálunk, ha meleg ebéd van, a vacsi hideg. Ahoz pedig mindig van a hűtőben ez-az.

3. A feladatlista az aktuális feladataim. Pl: fényképeket előhívatni, vmit postázni. A heti teendők állandóak - rutinszerűek.

4. Igen, a nagytakarítást helységenként csoportosítom. Kb. 3-3,5 havonta érek végig.

5. Én hetente egyszer takarítok. (Meg persze szükség szerint)

Remélem, tudtam segíteni. Persze minden háztartás más, más-más igényekkel. Nekem évekbe telt, mire megtaláltam azt a rendszert, ami működik. Nálunk...
süti beállítások módosítása