Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Takarítási eszközeim, tisztítószereim (1. rész)

2009.08.03. 07:31 Moncsi79

Vajon minden háztartásban annyi takarítószer és tisztítószer van, mint nálunk? Akár egy külön szobát is építhetnénk neki. A férjem nagy örömére pedig, képes vagyok mindig újabbakat és újabbakat venni. Ezek vagy bejönnek, vagy nem. A nagy hiba, hogy egyik sem végzi el helyettem a takarítást.

Szóval sorbaveszem:

  • porszívó - nekem porzsák nélküli van, elég nagy teljesítményű. Rengeteg szívófej van hozzá, így tényleg sokmindenre lehet használni. Például könnyű a mennyezetet, falakat, réseket is kitakarítani. A porzsák-nélküliségnek egyetlen baja, hogy nem lehet csak úgy előkapni, mert azt az edényt, ahová a trutyi megy, minden használat után ki kell mosni.

 

 

 

 

  • felmosó - az egész lakásban laminált-padló van, így elég sokat kell. Viledát használok, de nem a mop-ot, hanem a laposat. Nagyon szeretem, megérte beruházni. Persze a vödör is kell hozzá, nélküle nem érdemes megvenni. Mindig meglepődök, hogy vödör nélkül is árulják. A textilt kb. 2-3 havonta mosom, általában fürdőszobaszőnyegekkel együtt. Így 1,5-2 évente kell cserélni a fejet.

 

 

 

 

 

 

 

partvis - vileda. Kétféle sörte van rajta, így elméletileg nem veri szerte-szét a port

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

  • szemeteslapát

 

 

 

  • mikroszálas rongyok - csak nemrég fedeztem fel, és imádom őket. Egyre több van belőlük, szinte mindenhez ezt használom. Portörlés, fürdőszoba, konyha...Az egyetlen titkuk, hogy kézzel kell mosni őket, és nem szabad öblítőt használni a mosáshoz.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • egyéb rongyok , mosogatószivacsok- minden máshoz
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • ablaktisztítók - érdemes beruházni, nekem nagyjából a harmadik vált be. A guminak puhának kell lennie, hogy rendesen lehúzza a vizet, és ne csak kenegesse rajta.

 

 

Hamarosan írok azokról, amiket megvettem, és soha többé nem használtam, vagy kidobtam. :))

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása