Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Mit csináljak ma?

2009.07.24. 07:57 Moncsi79

Azt hiszem mindenfélét!

Sok apróság van, amit elvégezhetek. Persze igyekszem a 45 percbe beleférni.

  • viráglocsolás
  • táskám és a pénztárcám rendezése
  • számítógépem rendezése
  • füzetem átnézése

Mi a füzetem?

Egy vonalas füzet, amely műanyag elválasztókkal van tagolva. Ebbe van minden információm. Nem találtam még olyan határidőnaplót, amely megfelelt volna az elvárásaimnak. Ebbe a füzetbe rengeteg minden belefér.

Az enyémbe eddig ezek vannak:

  • Feladatlista - egyszeri feladatok pl: képeket előhívatni
  • Naptár - az internetről nyomtattam, kivágtam, beragasztottam - így pont olyan, mint amilyen nekem megfelel
  • Heti feladatok - ez úgy tűnik lassan felépül
  • Rutinjaim - Reggel, Délelőtt, Délután, Este
  • Mit eszünk? - heti tervező
  • Projektjeink - Nemrég alakítottuk ki a nagyfiam iskolás-szobáját. Ide írtam össze a lépéseket, fealdatokat, költségeket.
  • Keresztszemes terveim - ez a hobbim. Aki csinálja, tudja, hogy igazi szenvedéllyé válik. Annyi képet szeretnék csinálni, hogy valószínűleg, már most kevés hozzá az életem. Ide azért szorgalmasan felírom amit még szeretnék megvarrni.
  • Internetes regisztrációim - oldalcím, név, jelszó (nekem nincsenek olyan komoly dolgaim, amit nagyon titkolni kéne)
  • Címjegyzék - az az eszetlen vagyok, aki még mindig ír képeslapot karácsonykor, húsvétkor. Ide gyűjtöm a címeket
  • Programötletek - Magyarországon - ide gyűjtöm a kirándulóhelyeket, nevezetességeket, amelyeket meg szeretnék, meg szeretnénk nézni. Így amikor felmerül a kérdés - el kéne menni valahová - van egy lista amit felolvashatok a családnak.

Szóval ezt fogom ma átnézni, kiegészíteni, rendezgetni.

Mivel ma is kánikula várható, mára ennyi éppen elég lesz.

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

modoc 2009.08.05. 17:26:30

Szia! Nagy érdeklődéssel olvasgatom a blogodat. :-) Én 1 éve vagyok házas, gyerkőc még nincs, de a soraid olvasása közben döbbentem rá, hogy még én azt hittem jól vezetem a háztartást, kiderült, hogy rengeteg mindent elhanyagoltam. :-( Ma szabin voltam, úgyhogy megpucoltam a hűtőt, mikrót, mosógépet és a tűzhelyet is, gondolhatod: hulla vagyok. :-( Mivel elég vad állapotok vannak mindenhol, így ezek a műveletek együttesen kb. 2 órát vettek igénybe, megállás nélkül. Szerinted lehet ilyen szépen, rendszerezetten vezetni a háztartást 8 óra meló mellett is? Mert én most meg fogom kísérelni. Már beszereztem én is egy vonalas füzetet. Ha megkérlek, nem tennél fel egy pár képet a Tiédről? Mert még egyelőre nem állt össze, hogy hogyan is kell elképzeljem. Előre is köszi! modoc

Moncsi79 2009.08.06. 07:13:48

Szia!
Nagyon örülök, hogy megtaláltál. Szerintem munka mellett is lehet ezt csinálni, hiszen akkor nem vagy otthon, hogy szétpakolj, koszolj. Persze amíg dolgoztam nálunk is többször maradtak el dolgok. Elméletileg a szokás segít. A füzetről teszek fel fotót holnap.

claudya79 2010.06.02. 23:29:17

@Moncsi79:
Szia
Én lányaimnak meg kíváncsi vagyok hogy más hogy ossza be az idejét nekem kicsit problémám van az idővel.Ezért ha nem gond neked elküldenéd az egész füzetedet nekem nem adom tovább senkinek saját részre kell. címem claudya79@citromail.hu
postai TÓTHNÉ KOÓS KLAUDIA
SAJÓSZENTPÉTER
GYÖNGYVIRÁG 59
3770
Posta költséget természetesen fizetem ha úgy küldenéd.
Előre is köszönöm claudia79

claudya79 2010.09.20. 21:36:14

Szia
szeretném ha el küldenéd az egész füzetedet
postai úton vagy az claudya79@citromail.hu
cimre nem adom tovább saját részre kell
előre is köszi
TÓTHNÉ KOÓS KLAUDIA
SAJÓSZENTPÉTER
GYÖNGYVIRÁG 59
3770
KLAUDIA
süti beállítások módosítása