Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Lapszemle - Stahl magazin 2011. tél

2011.12.18. 09:17 Moncsi79

Megvettem, mert mindig megveszem. Tudom, hogy sokan nem szeretik, de én szívesen olvasom, még

Stahl magazin 2011. tél.jpg

ha ritkán főzök is belőle. Engem kikapcsol, és a teszteket is szeretem, még ha nem is vagyok biztos a függetlenségében...

Ez a szám jó vastag, az ára 695 Ft.

A tartalom:

  • - Vacsora-menü - kevés munkával (számomra a rukkolás-rikottás melegszendvics, a sült tarja és a kakukkfüves szűzérme jön szóba - bár a melegszendvics kivételével inkább vasárnapi ebédnek, mint vacsorának)
  • - Mautner Zsófi karácsonyi ételei ( sajna ez nem az én és a családom világa)
  • - Fagyasztott kész tésztaételek tesztje ( nem szoktam ilyet venni)
  • - Sági Szilárd interjú (olvasmányos)
  • - Előre elkészíthető, majd fagyasztható ételek receptjei ( tárkonyos rakott csirke, békebeli márványkuglóf a jelölt számomra)
  • - Kakaós nápolyik tesztje (apukámat érdekelte, az ő kedvence kapta a legkevesebb pontot :) )

- Töltött káposzta receptek a világ más országaiból ( maradunk a magyarnál)

- Liptai Claudia interjú ( olvasmányos ) - itt tartok most...

- Gesztenyés receptek

- Elektromos vízforralók tesztje

- Szusikészítés

- Gyökérzöldség receptek

- Éttermi ételek receptjei ( áfonyás túrógombóc marcipánmártással, mézeszserbó )

-  Kekszreceptek - egy alaprecept, majd mivel dúsíthatod, tuningolhatod, fűszerezheted, formázhatod, töltheted, szórhatod meg a tésztát

- Étteremkritika - Borkonyha Étterem

- Interjúk női borászokkal

- A szerkesztőség egy-egy karácsonyi receptje

- Gucci történet

- Kozmetikumok 1500 Ft alatt

- Ünnepi smink 20-30-40 évesen

- A rúzs története

- Interjú egy hollywoodi sminkmesterrel

- Teszt - Fogfehérítő módszerek

- A felkapott vitatéma - oltassuk vagy ne oltassuk a gyereket?

- Madridról egy 4 oldalas cikk

- El Greco: Apásztorok imádása című alkotásának elemzése

- Egy hétvégére szóló programajánló Eger és környékére

- Cikk Párizsról

- Síelés Ausztriában

- Spórolási ötletek ( Olcsóbb könyv, Takarékos tankolás, Energia kevesebbért, Budapesti kaland, és az unalomig ismételt - Stand by téma )

- Milliomos nők - mi kell a gazdagsághoz?

- A bankkártya története

- F. Várkonyi Zsuzsa interjú - Mi kell, hogy jó apa váljon a fiúkból?

- Teszt - Milyen lánya vagy apádnak?

Szóval, ha nem csak főzni akarsz belőle, hanem kikapcsolódni, pihenni, olvasgatni, akkor érdemes megvenni. A képek szépek, a lapok minőségiek. Nagyon mélyenszántó gondolatok nincsenek benne, de én szívesen befekszem vele a fürdőkádba.

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása