Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Változás, változás, változás

2011.12.15. 09:43 Moncsi79

 

Változni, változtatni kell. Olyan sokszor álltam már neki, és a vége mindig az, hogy visszatérek az eredeti szokásaimhoz, tetteimhez. Kimerülök, feladom, vagy csak a nagy tervek vannak meg, majd nem lesz belőlük semmi. Az vitathatatlan, hogy sokat fejlődtem. Fejlődött a személyiségem, a tetteim, de nem sikerül fenekestül felforgatnom az életemet. Pedig úgy érzem, hogy pontosan erre lenne szükségem. A napok telnek, dolgozom, vezetem a háztartást, foglalkozom a gyerekeimmel. Ha az egyik terület jobban megy, a másik összedől. Van, amikor minden összedől. Lehetetlen teljes életet élni? Nem belefáradni, feladni, aztán újra kezdeni? Folyamatában jól csinálni? Nincs motiváció? Lehet… De a napok, az évek peregnek, és én többet szeretnék. Vannak leírt céljaim, van, hogy el is érem őket. De ez kevés. Másképp szeretnék élni.
 
Amit szeretnék:
 
  1. Egészséges lenni.
  2. Boldog családban élni.
  3. Anyagi biztonságban élni.
  4. Sikeresnek lenni a munkában.
  5. Szép otthon.
  6. Tiszta otthon.
  7. Rendezett otthon.
  8. Jó barátok.
  9. Hobbik, amelyekkel tudok foglalkozni – rendszeresen.
 
Amim van:
 
  1. Egészséges vagyok – a vashiányomtól eltekintve, de ezt csak a koromnak köszönhetem. Szinte semmit nem teszek azért, hogy ez így is maradjon.
  2. A család adott, a boldogság is nyomokban. Tehetnék többet is értük.
  3. Hitelünk nincs, megtakarításunk alig. Rengeteg pénzt pazarolok el. A nagyobb beruházások a szerencsére vannak bízva. Nem tudom tartani magamat még akkor sem, ha költségvetést készítek.
  4. Otthonunk van. Vannak szép részei is, de rengeteg mindenre vágyom. A stílus csak a fejemben van meg, és csak itt-ott jelenik meg ez a valóságban is.
  5. Van munkám. Szeretem a munkámat. Tudnám jobban csinálni.
  6. Tiszta? Néha. Kicsit többször, mint régebben. Nincs gondosan kialakított, betartott napi, heti, havi rutin.
  7. Itt is jobb a helyzet, de a szemétdomb újra és újra felhalmozódik.
  8. Vannak barátaink, de sokkal többet kellene foglalkoznom velük.
  9. Hobbik – belekezdem, abbahagyom, hanyagolom. Sok mindent szeretek, szeretnék csinálni.
 
Lehetetlen küldetés? Sikrülhet tovább lépni az elkövetkezendő egy évben?
 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása