Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Motíváció

2009.09.23. 07:17 Moncsi79

Gyakran elvesztem a motívációt, és talán ez a blog is az számomra. Sokszor van mókuskerék érzésem, únom az egész háztartásosdit.

Segítséget jelent tehát a blog írása, illetve, hogy a céljaim között szerepel a "picit több mint elfogadható" háztartás vezetése. De mi motíválhat még? Mi csinálhat kedvet beszállni mókuskerékbe?

  • Zene. Bekapcsolni a kedvenvc zenét, és mondjuk 3 számon át a konyhát rendezni.
  • Határidő kitűzése. Ezen a héten kitakarítom a fürdőszobát. A-tól Z-ig, vagy óra használata - pl. 15 percig fürdőszobát takarítok.
  • Olvasni a háztartásról, a rendezésről, a szervezettségről. (Pl. ezt a blogot! :)) )
  • Házzal, lakással kapcsolatos újságok olvasása. Észrevetted, hogy a képeken milyen gyönyörű, tiszta, rendezett lakások vannak? Én ilyenkor mindig vágyat érzek, hogy egy kicsit csinosítsak a lakáson.
  • Új termékek kipróbálása. Ha veszek valami újfajta tisztítószert, mindjárt nagyobb kedvem van kipróbálni. Persze ennek örömére jártam már úgy, hogy majd egy évig szinte semmilyen tisztítószert nem kellett vennem...
  • Együtt csináljuk. Az nálunk mindig működik, ha együtt állunk neki. Gyorsabb és vidámabb is.
  • Megjutalmazom magamat! Ha kész vagy, nézz meg egy filmet, vegyél egy fürdőt, vagy foglalkozz a hobbiddal.

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almafoto · http://almafoto.freeblog.hu 2009.10.13. 12:53:08

Remélem, kis motivációnak számít, hogy kérlek: írj még :)))))) Hiányolom a hasznos új bejegyzéseket :)

emmaja 2009.11.23. 10:58:41

Igen!!! Pont ilyen dolgokra gondoltam, amikor a háztartás vezetéséhez kerestem segítséget! Fantasztikus a blogod!!! Köszönöm!
Remélem lesz karácsonyi "külön kiadásod" az előkészületekről.

Moncsi79 2009.11.24. 07:26:33

Köszönöm a bíztatást! Igyekszem majd írni a karácsonyról.
süti beállítások módosítása