Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Szerdai teendőim

2009.07.22. 08:59 Moncsi79

Sikeres volt a tegnapi napom is. Ez meglepő, mert tegnap valahogy mindenki (gyerekek, após, anyós, apuka, boltosnéni stb.) kezelhetetlen volt. (Talán én is.) Biztosan a közelgő kánikula volt az oka...Szinte mindent megcsináltam, kivéve a ruhák elrakásást. Próbáltam rávenni a drága férjemet, hogy a sajátját rakja el, de hárított. :)) Amúgy még a régóta a kosár alján várakozó varrnivaló is sorra került. Ezt is kihúzhattam a feladatlistámról.

Ma egy picit lazább lesz a napom. A szokásos napi teendők mellett az étkezésekre fogok koncentrálni.

Először kitakarítom a hűtőt. Áttörlöm ronggyal, átválogatom a benne levő ételeket, kidobom a lejártakat. Sajnos mindig találok benne jó pár ilyet. A fagyasztót csak átnézem, hogy felmérjem a készleteket.

Kamrám nincs, a nem-hűtőben tárolandó élelmiszerek szekrényben és fiókokban vannak. Ezeket is átnézem, átselejtezem.

Közben felírom, ha valami nagyon fogytán van.

Most már van képem, hogy mi van itthon, mit kéne sürgősen megfőzni, mert különben kuka lesz a vége.

Leülök a füzetem mellé, és megtervezem az ételsort, amelyet egy héten át tálalhatok a családom elé. Ez azt jelenti, hogy egy héten át nem kell gondolkodnom, hogy mit főzzek, kevesebb a gyorsétterem, pizzarendelés. Mivel tudom mit kell felhasználnom, talán kevesebb a kidobott alapanyag is. Jöhet a vásárolnivaló összeírása, és legújabb szokásom szerint a költségek kiszámolása - legalább nagyjából.

Igyekszem mindent megvenni, hogy a hét folyamán legfeljebb kenyeret kelljen venni.

A másik mai napi teendő a "pénzezés". Tehát megnézni, hogy hogyan állnak a havi költések a tervezettekhez képest. Elcsúsztunk, vagy túl jók vagyunk? Milyen váratlan kiadásaink voltak, hol lehetene, vagy hol kell picit szűkíteni a költekezést.

Ez így egy laza napnak tűnik!

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovi313 2009.07.23. 07:50:20

Szerintem ne bántsd a férjedet, biztosan már el is rakta a ruháit! :)
süti beállítások módosítása