Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Mivel foglaljak le egy háromévest?

2011.12.23. 07:55 Moncsi79

Tegnap egészen erősen ötlött fel bennem ez a kérdés, ugyanis nincs bölcsi, és egész nap egyedül rám várt ez a feladat. Lehet, hogy sokan megköveznek, de nem volt egyszerű ezt úgy megtenni, hogy közben én is haladni tudjak a dolgaimmal.

Hétköznapokon, bölcsi után gyorsan szalad az idő, észre sem veszem, és már este van. Hétvégente van időm, illetve mindig van valamilyen közös dolog, amivel elmegy az idő. De most az aprótalpú mellőzése nélkül szerettem volna haladni a karácsonyi előkészületekkel.

Íme a lista, amit tegnap csináltunk:

  • Vettem nemrég az egyik papírboltban régifajta, egyszerű csomagolópapírt. Biztosan emlékeztek rá...Nekem az anyukám a szekrények aljába is ezt tette.Natúr színű, és 8 ív, ami 12 A4-es papírnak felel meg 250 Ft. Ebből egyet leterítettem a földre, és indulhatott a rajzolás. Persze a kislányomat ez először nem villanyozta fel, de amikor leültem én rajzolni, lassan odasomfordált, és bekapcsolódott. Aztán kis idő után én somfordálhattam el...
  • Tegnapi feladatom volt az újságok rendezése, ami azt jelenti, hogy az újságtartóból kidobálom azokat, amelyek nem kellenek. Hét közben csak ide dobáljuk tesszük be a kapott reklámanyagokat, a vásárolt magazinokat. Akkor jött az ötlet, hogy ebből ki is lehetne vagdosni mindenfélét. Eddig nem adtam ollót a kezébe, mert veszélyesnek találtam. Most odaültem mellé, és megpróbáltam megtanítani a helyes használatra. Egy idő után egészen ügyesen boldogult. Leültettem a konyhaasztalhoz, és amíg a linzert és az islert gyúrtam, addig ő kedvére ismerkedhetett az olló kezelési technikájával. A közösen kivágott dolgok használhatóak, így mára tartalék ötlet ezek felragasztása egy lapra. Aztán lehet rajzolni is azokra a lapokra.
  • Aztán amikor ezt is megúnta, ő is gyurmázni akart, mint anya. Gyorsan kerestem egy só-liszt gyurma receptet, elkészítettem, és ő is süthette a saját sütijét. Zöld ételfestékkel színeztem meg. (Itt jegyzem meg, hogy külön öröm, hogy a kezemet befogta az ételfesték, így lehet nevetni anyán, hogy Shrek lesz belőle.) Persze ez kimerült a nem túl jól sikerült gyurma apró morzsákra darabolásában, de most nem bántam. Elkészültek a süteményeim, ő pedig nem unatkozott, nem rosszalkodott.

Mivel az akciók nagy része a konyhában zajlott, könnyű volt utána feltakarítani, a férjem este meg is jegyezte, hogy alig van nyoma a nagy kreatívkodásnak.

Ti mivel foglaljátok le ilyenkor az aprónépet?

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása