Otthon, család, szépség, egészség, boldogság

Hogy az együtt élő emberekből család, a négy falból pedig otthon válljon

Friss topikok

  • Anna Smith: Én a padlót jobban kedvelem, faltól falig szőnyegem nincsen, mert ha elszaporodnak a mikrobák, akk... (2013.03.23. 19:36) Szőnyegtisztítás
  • Anna Smith: Igen, az idő nagy úr..soha sincsen elegendő mennyiség belőle www.szonyegtisztitas.hu (2013.03.23. 19:35) Tapasztalatok a szőnyegtisztításról
  • Moncsi79: @vfruzsi: Ez nagyon jó, csak sajnos nekem nincs kamrám, így csak a konyhába tudnám tenni. Ott meg ... (2011.12.24. 08:36) Szelektív hulladákgyűjtés
  • Csányi Andi: Szia Moncsi! 1, lista a kedvenc ételeinkről. én nem szakácskönyvből gyűjtöttem, hanem azt írtam ... (2011.03.17. 23:44) Háztartáskönyv 2.
  • Eszti87: Szia! Jó ötlet, hogy így körbekérdezted az ismerőseidet a mosógép témáról. Nálunk a Mielére esküs... (2011.02.09. 13:41) Milyen mosógépet vegyek?

Ismét közeledik az iskolakezdés

2010.08.07. 07:43 Moncsi79

Annyi gondolatom van, és most időm is, így ma két bejegyzés fog születni. Elkezdtem komolyabban foglalkozni a kerttel is, így hamarosan a kerti munkák megszervezése is blogtéma lesz.

Most azonban az iskolakezdés kezd fókuszba kerülni. Komoly feladatnak tűnik, hiszen nem csak iskola kezdődik, hanem bölcsi is. Emmának idén először. Eddig a papa vigyázott rá, de most ő is kezdi a "tanévet".

A feladat komolyságát emeli, hogy az iskola-bölcsi kezdés hetében a cégem 5 napos meetinget tart, így a férjemnek kell levezényelnie mindent. Na ide kell a jó szervezés, és a tökéletes előkészítés.

Nézzük a teendőket az iskolával kapcsolatban:

  • Tankönyvek megvásárlása - mikor kell megvenni? hol kell megvenni? (nekem utána kellett nézni, mert nem írtam fel az évzáró után)
  • Ebédbefizetés - mikor kell befizetni? mennyit kell fizetni? legyen apró!
  • Lista készítése a szükséges tanszerekről. Én igyekszem az egész évre valót megvenni. A tavalyi évre visszaemlékezve, az én elég trehány fiamnál dupla mennyiségű ceruza fogyott. Jó esetben az, hogy mire van szükség, az vagy rutinból megy, vagy a tanító néni elmondta a tavalyi év végén.
  • A tanszerek megvétele - tavaly írtam, hogy igyekszem a minőséget keresni, természetesen elérhető áron. Ez részben bevált, részben nem. A Budmil tolltartó darabokra szakadt (természetesen ebben nagyban benne van a fiam keze), de a Farbel Castel ceruzák jelesre vizsgáztak a nem kicsit strapás elsős kisfiús életben. Ismét egy jobban felszerelt papírboltot fogok választani, nem a hipermarketeket. Valahogy nem bízom bennük ilyen téren, és a tavalyi árösszehasonlításban sem ők nyertek. Hangsúlyozom, hogy nem a legolcsóbb dolgokat kerestem, de mindenhol figyeltem az árra.
  • Ruhák átnézése. Nálunk csaknem új ruhatár szükségeltetik. Nadrágok, pulóverek, cipők. A cipővásárlás a rémálmom, mert biztosan nem kapunk olyat, amelyre éppen szükségünk van. De azért megoldjuk valahogy...Ezt csak a gyerekkel lehet elintézni, mert kell a próbához. Ő meg persze gyűlöli az egészet, maximum a boltokban található TV érdekli.
  • Tornaruha - nálunk kikötés a piros tornanadrág, fehér trikó, fehér zokni. Persze itt is kinőtte a cipőt...
  • Váltócipő - ezt is venni kell
  • Ünneplőruha - ha kinőtte valamely részét, venni kell. Na ebben nem keresem a minőséget, kizárólag az árat nézem, Az elmúlt tanévben 2 garnitúrát "fogyasztottunk" el.
  • Tisztasági csomag - félévente egyszer kell vinni
  • Tankönyvek bekötése
  • Füzetek bekötése
  • Szükséges papírok összekészítése ( fogászati kiskönyv, oltási könyv, bizonyítvány stb.)
  • Tanszerek rendbetétele, előkészítése...

Hát így néz ki az én listám. Holnap boncolgatom egy kicsit a bölcsikezdést is...

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása